loading...
بهترین مطالب آموزشی فضای مجازی
ufile@ بازدید : 418 یکشنبه 06 تیر 1395 نظرات (0)

همه انسان ها موهایشان می ریزد، هنگامی که حمام هستید، موها را خشک یا شانه می کنید ممکن است چندین تار بریزد و این کاملا نرمال و عادی است. به طور متوسط، ما حدود 50 تا یکصد تار موی خود را در طول روز از دست می دهیم. این اندازه نرمال ریزش موها است. دلیل آن هم از بین رفتن موهای مرده و جایگزینی موهای جدید است. اما اگر موهای شما بیش از این تعداد است، دچار ریزش غیرطبیعی هستید و باید آن را درمان کنید...

ufile@ بازدید : 389 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

ايمني و بهداشت كار با شرايط فيزيو لوژيكي واجتماعي - رواني نيروي كار كه ازمحيط كار نتيجه ميدهد ارتباط دارد. اگر سازمان تدابير امنيتي و بهداشتي درستي اتخاذ كند،  افراد كمتري دچار صدمات جسمي يا اجتماعي - رواني خواهند شد. بيماريهاي متداول جسمي ناشي از كار شامل نارساييهاي قلبي،  انواع سرطان،  و از دست دادن اندامها يا حتي زندگي است. ساير بيماريهاي ناشي از كار عبارتند از بيماري خوني،  انواع بيماريهاي ريوي،  بروز اختلال در مركز دستگاه عصبي. شرايط اجتماعي - رواني خطرناك و علل اصلي كيفيت نازل زندگي شغلي عبارتند از فشار عصبي،  نارضايتي،  بي عاطفگي،  انزوا طلبي، ضعف بينايي،  فراموشكاري،  بي اعتمادي به ديگران،  بي دقتي،  زود رنجي،  دل شوره،  و پرداختن به مسائل بي اهميت.

ufile@ بازدید : 404 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

براي مبارزه با فقر و فساد، يعني دو آفت بزرگ زندگي اجتماعي و اقتصادي، بايد ابتدا به علل آنها توجه كرد. تا وقتي كه اين علت‌ها از ميان نرود، فقر و فساد ناگزير به اشكال مختلف باز توليد خواهد شد. فقر از لحاظ اقتصادي عمدتا دو چهره دارد: بيكاري و درآمد ناكافي. فساد الزاما وابسته به فقر نيست، اما فقر ممكن است زمينه ساز گرايش به فساد باشد. فساد اقتصادي اساسا عبارت است از: سوء استفاده از قدرت و امتيازات ويژه و كم و بيش انحصاري در جهت كسب درآمدهاي خارج از چارچوب قانون يا عرف اقتصادي جامعه، حال بايد ديد چه عواملي اين پديده را در جامعه رشد مي‌دهند.

ufile@ بازدید : 376 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

همه موقعيت های مهمی که در آن مورد آزمايش قرار می گيريم ممکن است ما را دچار اضطراب کند. اين موقعيت ها ممکن است شرکت در امتحانات آخر سال مدرسه، ملاقات با يک شخصيت مهم، ايراد سخنرانی، شرکت در مصاحبه برای استخدام يا شرکت در يک مسابقه مهم ورزشی باشد.

ufile@ بازدید : 356 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

يكي از اصول اوليه ي هوش عاطفي اين است كه روابط دوستانه و دلسوزانه، باعث شكل گيري انواع يادگيري هاي اصيل و به اثبات مي گردند. اگر مرور مختصري بر روي تجارب آموزشي خودمان به عمل آوريم، در مي يابيم كه ما تحت شرايط متفاوتي آموزش ديده ايم و نمي توانيم ادعا نماييم كه اين روشها، بهترين روش هاي آموزشي بودند و منجر به ايجاد يادگيري هاي اصيل و با ثبات در ما گرديده اند...

ufile@ بازدید : 428 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

مشاغل و حرفه‌ها بخش مهمي از زندگي‌ ما هستند. همراه با ايجاد يك منبع درآمد، مشاغل به ما كمك مي‌كنند تا خواسته‌هاي شخصي خود را برآورده كنيم، شبكه‌هاي اجتماعي شكل دهيم و به جامعه خدمت نماييم.عوامل تنش در محیط کاری و نحوه برخورد با آن را در ادامه بررسی می کنیم... 

ufile@ بازدید : 396 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

در حالی که با بالا رفتن سن ازدواج و نیاز به افزایش جمعیت جوان سالهای آتی در کشور ، مسائل و مشکلات متناظر در حال افزایش یافتن می باشد، تأسیس و راه اندازی مراکز ازدواج موقت آیا راهگشا خواهد بود ؟ در این مقاله با ارائه نظرات موافقان و مخالفان سعی در شفاف سازی موارد مرتبط با این موضوع می باشد.

ufile@ بازدید : 426 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

 هفت خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یکدیگرند. خاندان «استارک»، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند. خط اصلی داستانی رمزآلود و پیچیده برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی رمان ترانه  یخ و آتش. سریال بازی تاج و تخت یکی از محبوب ترین و ماندگارترین آثار اخیر تلویزیونی است که به خاطر شکستن کلیشه های رایج داستانی و تعریف یک موج نو در ارتباط مخاطب با داستان , سبکی حرفه ای در داستان پردازی را دنبال می کند که در نوع خود کم نظیر است . جرج آر. آر. مارتین نویسنده این اثر که خود نیز به نوعی وام دار جی آر تالکین نویسنده ارباب حلقه ها است توانسته اثری را خلق کند که محدود به زمان و مکان خاصی نیست بلکه همه چیز آن را انسان و رفتارهای انسانی از گذشته تا کنون تشکیل می دهد و تیپ های مختلفی از افراد را در بر می گیرد . 

ufile@ بازدید : 622 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

وجود زبان مشترکی در همه دنیا برای برقراری ارتباط میان کشورها و جوامع ضروری است. در قرن گذشته و جاری زبان انگلیسی برای این منظور بسیار مورد توجه بوده است . گرچه با ابزارهای دیگری مانند علایم، بازیها و هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی نیز می توان ارتباط برقرار نمود، اما انتقال مفاهیم پیچیده ذهنی به ساده ترین و کامل ترین شکل ممکن فقط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری ممکن است.دردنیایی که پیشرفت وسایل ارتباط جمعی رفته رفته آن را به دهکده ای فرضی بدل می کند ،نیاز به زبانی مشترک برای برقراری ارتباط و پیشبرد اهداف علمی-اجتماعی بشر، بیش از پیش احساس می شود. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی که خواهی نخواهی به زبان ارتباط مردم دنیا بدل شده است و دراولویت کاری تاجران، دانش پژوهان و ... قرارمی گیرد.

ufile@ بازدید : 395 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

این روزها افكار خیلی ها درگیر چگونگی طراحی برنامه ریزی درسی شده است ؛ اما دوستان! نوشتن یك برنامه درسی منسجم و خوب، آن قدرها هم كه تصور می كنید،سخت نیست فقط كمی زمان و دقت میخواهد.
وقتی ما در زندگی هدفی داریم و می خواهیم برای رسیدن به آن هدف،كاری انجام دهیم، ناگزیریم كه مسیری را طی كنیم ، انتخاب مسیر ورسیدن به هدف مورد نظر ما ،بسیار با اهمیت است؛ چرا كه هم باید بتوانیم مسیر پر پیچ خم و انحرافی و هم بهترین مسیر را انتخاب كنیم و این بستگی به میزان علاقه ما به آن هدف و خواسته مان دارد. با اجرای اصولی و گام به گام مطالبی که در ادامه می آید موانع موفقیتتان را کنار بزنید!

ufile@ بازدید : 390 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

ترسیم جزئیات مورد نیار اجرای سازه های بتنی در نقشه ها نیازمند تسلط کامل به اصول محاسباتی و آیین نامه ای است. همچنین نظارت دقیق بر اجرای آنها تضمین کننده مقاومت و استحکام بنا در طولانی مدت می باشد. برای نمونه نکاتی کوتاه و مفید از کنترل های ضروری تشریح می گردد... 

ufile@ بازدید : 421 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

برای استخدام و کار در هر مجموعه ای پس از ارائه رزومه و پذیرش آن، دعوت به مصاحبه جهت آشنایی بیشتر و نزدیکتر از فرد مورد نظر صورت می گیرد. مهمترین نکات در برخورد با سؤالات رایج از لحاظ ارتباطاتی و روانشناختی را در ادامه فرا بگیرید...

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
بهترین برای بهترینها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 199,981