loading...
بهترین مطالب آموزشی فضای مجازی
ufile@ بازدید : 386 سه شنبه 20 تیر 1396 نظرات (0)

با توجه به فراگیری گسترده استفاده از رایانه در همه ابعاد زندگی امروزی، اهمیت یادگیری قابلیت های نرم افزارها برای هیچکس پوشیده نیست. اکثر کاربران ایرانی حداقل مجموعه Office را بر روی سیستم خود دارند و در کار کردن با آن دارای مهارت نسبی شده اند. 

در این آموزش سعی شده مطالب گام به گام تشریح شده و بصورتی تدوین یافته که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای بتوانند موارد مورد نیاز را فراگیرند.

ذکر این نکته لازم است که Office 2013 بر روی سیستم عامل XP قابلیت نصب ندارد. 

 

 

دانلود رایگان آموزش کاربردی Word 2013

ufile@ بازدید : 285 جمعه 01 مرداد 1395 نظرات (0)

دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از محل مجوزهای شماره ۴۴۸۱۱۴ مورخ ۲۵/۱۲/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی (در حیطه های عمومی و تخصصی) و مصاحبه استخدامی به صورت پیمانی استخدام نمایند.

 

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامي دانشگاه هاي علوم پزشكي


ufile@ بازدید : 443 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 كسب وكار خانگي (Home business) یکی از جذاب ترین انواع کسب و کار است. در اینجا منظور از کسب و کار خانگی " فعالیتی اقتصادی است که در محل سکونت شخصی و با کمک امکانات منزل راه اندازی می شود." استفاده از فضا و منابع ارزان منزل ، هزینه ی راه اندازی آن را پایین آورده است . همچنین ریسک کمتر و ساعات کاری اختیاری ، این نوع کسب و کار را به یکی از جذاب ترین کارهای جهان تبدیل کرده است ، کسب و کار خانگی در خانه شکل می گیرد و انعطاف بیشتری به زندگی می دهد.

از آنجایی که این نوع کسب و کارها از امکانات منزل بهره می گیرند ، در صورت بروز رکود اقتصادی بیشتر دوام می آورند. گفته می شود شانس موفقیت این نوع کسب و کار بسیار بالاست. طرح حمایت از مشاغل خانگی مبتنی بر معافیت مالیاتی است. برای افرادی که در خانه به جامعه خدمات می دهند کد اقتصادی منظور خواهد شد . برخورداری از معافیت مالیاتی ، عوارض اداری  و تجاری و عدم نیاز به تغییر کاربری مسکونی از مزایای این طرح برای صاحبان مشاغل خانگی است. تمام بانک ها و موسسات اعتباری بانکی طبق این طرح موظف هستند همه ساله 30 درصد از منابع قرض الحسنه را به مشاغل خانگی اختصاص دهند.

مزایای زیر به عنوان مهمترین دلایل رویکرد مردم به مشاغل خانگی یاد می شود:

1) پايين بودن هزينه راه اندازي و ريسك سرمايه گذاري

2) حذف هزينه هاي مربوط به خريد، رهن و اجاره كارگاه

3) حذف هزينه اياب و ذهاب

4) استفاده از نيروي كار ساير اعضاي خانواده

5) امكان كاركردن به صورت پاره وقت

6) تناسب با ويژگيهاي جسمي افراد معلول و كم توان

7) آزادي و استقلال عمل بيشتر

8) احتياج به آموزشهاي ساده و كوتاه مدت

9) ايجاد توازن بين مسئوليت خانوادگي زنان و اشتغال آنان

10) انعطاف پذيري كار

11) توسعه فرهنگ كار در خانواده

اگر برای شما هم پیش آمده که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دلتان می خواهد کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید پیشنهاد میکنیم ابتدا لیست مشاغل خانگی را مطالعه فرمائید.

ufile@ بازدید : 404 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

براي مبارزه با فقر و فساد، يعني دو آفت بزرگ زندگي اجتماعي و اقتصادي، بايد ابتدا به علل آنها توجه كرد. تا وقتي كه اين علت‌ها از ميان نرود، فقر و فساد ناگزير به اشكال مختلف باز توليد خواهد شد. فقر از لحاظ اقتصادي عمدتا دو چهره دارد: بيكاري و درآمد ناكافي. فساد الزاما وابسته به فقر نيست، اما فقر ممكن است زمينه ساز گرايش به فساد باشد. فساد اقتصادي اساسا عبارت است از: سوء استفاده از قدرت و امتيازات ويژه و كم و بيش انحصاري در جهت كسب درآمدهاي خارج از چارچوب قانون يا عرف اقتصادي جامعه، حال بايد ديد چه عواملي اين پديده را در جامعه رشد مي‌دهند.

ufile@ بازدید : 421 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

برای استخدام و کار در هر مجموعه ای پس از ارائه رزومه و پذیرش آن، دعوت به مصاحبه جهت آشنایی بیشتر و نزدیکتر از فرد مورد نظر صورت می گیرد. مهمترین نکات در برخورد با سؤالات رایج از لحاظ ارتباطاتی و روانشناختی را در ادامه فرا بگیرید...

درباره ما
Profile Pic
بهترین برای بهترینها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 625
  • بازدید کلی : 199,894